Πεζοπορία

Τips για να φτάσετε!
Ζητήστε από τη reception του VILLA Ostria το χάρτη με τα μονοπάτια

Αν λάβετε υπόψη σας ότι το ψηλότερο σημείο στο Κουφονήσι είναι 113 μέτρα, θα καταλάβετε ότι οι πεζοπορίες στο νησί δεν μπορούν να αποτελέσουν παρά απόλαυση εφόσον έχετε να αντιμετωπίσετε μόνο τα όμορφα τοπία και την όμορφη θέα απαλλαγμένοι από ανηφόρες και δύσκολες διαδρομές που θα σας καταπονήσουν!

Koufonisia on the PathΧωριό – Παραλία Πορί, παραλιακά (3,5 χλμ):Ξεκινώντας από το χωριό περνάτε τον δρόμο ανάμεσα από τα σπίτια του «Στρούμπου» και συνεχίζετε παραλιακά βαδίζοντας στην Νότια πλευρά του νησιού. Γυρνώντας ανατολικά περνάμε τις παραλίες Χοντρός Κάβος και Χαροκόπου όπου ο δρόμος τελειώνει και συνεχίζετε παραλιακά σε μονοπάτι πάνω ακριβώς από τη θάλασσα. Περνάτε από τις παραλίες Φανός, Πλατιά Πούντα και φθάνοντας στην ανατολική πλευρά συνεχίζετε προς τα βόρεια.
Περνάτε την Πισίνα, την σπηλιά ‘Το μάτι του διαβόλου’ και φτάνετε στην Παραλία Πορί.

Koufonisia to PoriΧωριό – Παραλία Πορί, χερσαία (3,5χλμ):
Ξεκινώντας από το χωριό ακολουθείτε τον δρόμο προς τους λόφους, ανατολικά.
Θα ανεβείτε και θα κατεβείτε δύο λόφους με πανέμορφη θέα στο νησί και τα γύρω νησιά και θα καταλήξετε στην παραλία Πορί.

Kalliari Path - KoufonisiaΜονοπάτι ‘Καλλιαρή’:Ακολουθώντας τον δρόμο βόρεια της παραλίας Χαροκόπου θα συναντήσετε το μονοπάτι «Καλλιαρή» στα αριστερά σας. Χωρίς να αλλάξετε κατεύθυνση, σε 650 μ. περίπου, θα συναντήσετε τον δρόμο «χωριό- παραλία Πορί».

Mantra Path - KoufonisiaΜονοπάτι ‘Μάντρα’ προς Παραλία Πορί: Ακολουθώντας τον δρόμο βόρεια της παραλίας Χαροκόπου θα συναντήσετε το μονοπάτι «Μάντρα» στα δεξιά σας.
Περίπου 1000 μ. πορεία προς παραλία Πορί περνώντας από τα δυτικά όρια της περιοχής της ‘Ιταλίδας’.
Σε μερικά σημεία υπάρχει πυκνή βλάστηση από σχίνους και φρύγανα.

Choristaria Path - KoufonisiaΜονοπάτι ‘Χωρισταριά’ προς Παραλία Πορί: Στον χερσαίο δρόμο του χωριού προς το Πορί, πριν τη δεύτερη ανηφόρα, στα δεξιά ξεκινάει το μονοπάτι ‘Χωρισταριά’.
Περίπου 1000 μ.προς παραλία Πορί.

Παραλία Πορί – Γάλα:  Από την παραλία Πορί ακολουθείτε το μονοπάτι που διαγράφεται στην χερσόνησο του Πορί και διανύοντας περίπου 550 μ. καταλήγετε στο Γάλα.

Flower - KoufonisiaΜονοπάτι ‘Λιμενάρι’: Από το χωριό ακολουθώντας τον δρόμο προς τα βόρεια, περνώντας από το ελικοδρόμιο και το βενζινάδικο, καταλήγετε στην Κλαδαριά.
Μία ευχάριστη διαδρομή παρόλο που στο τέλος της θα συναντήσετε την περιοχή συγκέντρωσης των σκουπιδιών.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε το μονοπάτι «Λιμενάρι». Η αρχή του βρίσκεται κοντά στο βενζινάδικο.
Είναι εύκολα αναγνωρίσιμο καθώς οδηγεί στην παραλία Λιμενάρι βόρεια του νησιού, ορατή από το ύψωμα του βενζινάδικου.
Βαδίζετε 1.500 περίπου μέτρα ως το βενζινάδικο και άλλα 550 μ. περίπου για την παραλία.

Profitis Ilias View - KoufonisiaΧωριό - Προφήτης Ηλίας (1.350 μ): Από το χωριό ακολουθείτε τον δρόμο προς τα βόρεια, 400 μ. περίπου αργότερα, στο σημείο του ελικοδρομίου, στρίβετε αριστερά στον τσιμεντένιο δρόμο.
Συνεχίζοντας βρίσκετε τον επίσης τσιμεντένιο δρόμο που προς τα δεξιά οδηγεί στο εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία.
Περιοχή με καταπληκτική θέα στο νησί και τα γύρω νησιά.

Flora on a Path - KoufonisiaΠροφήτης Ηλίας – Χωριό (μέσω Κλαδαριάς): Από τον Προφήτη Ηλία συνεχίζετε προς τα βόρεια μέσω μονοπατιού, 650 μ. περίπου, φτάνετε στην Κλαδαριά. Από εκεί συνεχίζοντας δεξιά, σε 2 χιλ. καταλήγετε στο χωριό.
Εναλλακτικά, από το εκκλησάκι γυρίζετε προς τα πίσω και στρίβοντας δεξιά, ο τσιμεντένιος δρόμος γίνετε χωματόδρομος και σε σύνολο 1.200 μ. περίπου, φτάνετε στον κόλπο του Παριανού.
Συνεχίζοντας προς τα αριστερά διανύοντας 700 μ. περίπου καταλήγετε στο χωριό.

Agrillia Path - KoufonisiaΜονοπάτι «Αγριλιάς»: Κοντά στο βενζινάδικο επί της διαδρομής ελικοδρόμιο-βενζινάδικο ξεκινάει το μονοπάτι της Αγριλιάς μήκους 700 μ. περίπου που συναντιέται με τον δρόμο χωριό – Πορί, στο σημείο των στάβλων.